Saturday, March 28, 2009

*

Terima kasihlah jemput saya makan jamuan tu. Dapat hadiah lagi. Terharu rasanya. Rasa nak nangis pun ada. Makanan pun sedap-sedap belaka. Rajin semuanya anak-anak murid saya ni, terutamanya jejaka-jejaka yang sibuk buat barbe q (salah sorangnya menantu saya le) .Ni yang bertambah sayang pada kamu semua. tentu saya akan merindui kamu semua. Saya sentiasa berdoa agar kamu semua berjaya di dunia dan di akhirat. Kita patut ucap terima kasih kpd Amir kerana sudi menggunakan rumahnya untuk jamuan. Kirim salam saya pada ibu, ya Amir!


Cikgu Hazlina Ismail
28/3/09

4 comments:

  1. Betol tu cekgu!!!
    Saaaaayang cikgu juge.. Hehehe~

    ReplyDelete
  2. kami pun ucapkan terima kasih krn cikgu dpt dtg ke majlis td. thanks 2 amir sbb sudi memberi ruang untuk kami menyepahkan rumah. hehehe.......

    ReplyDelete
  3. Isk, isk, isk...tak ajak teacher pun ye....either you all have forgotten totally about me *sniff* or takut teacher perabis food you all yg sedap2 tu...iskk...*drooling*

    Anyway, congratulations to high flyers and achievers! Happy for all of you :)

    ReplyDelete
  4. Teacher!!!!!!!!
    Wuwuwu, dah lama tidak menjenguk ke blog kami!!! Huhuhu. Miss U a lot!!! Kami tercari-cari dimanakah teacher..??? Huhuhu

    ReplyDelete