Thursday, March 26, 2009

~ShoW DowN!!~

eahem!!

sedia maklum..kite akan wat jamuan tanpa khadiran IBU Amir...so,,,kene wat sendiri sume...yg pasti menu kiter ialah
1-sup ketam...huhu,,n jangn berharap ader ketam dalam 2(azereen)
2-BBQ...ni, aku settlekan a...
3-Air kebender a....
4-??????
5-??????
(any suggestion u all??)

n satu ag......malam 2 kan Earth day kan??
so ingat nak bli lilin....setuju x????

2 all guys....korang kene datang awal tuk persiapan kiter...
yang wanita biler2 pon x per....nak tolong aku masak pon x pe....hak2

ha ikhmar...mesg aku n confirmkan sume le peg...le kan????
oh! imar tolong tnyer kat ifa pasal menu yg dier offer 2.....

3 comments:

  1. weh..
    aku xtentu lagi blh dtg ptg tuh..
    mungkin aku kje syif ptg haritu..

    kalau aku dpt kje pagi aku dtg arh..
    tp kalau kne syif ptg aku dtg dlm kul 9 cmtuh..
    okeh???

    ReplyDelete
  2. eii...ko gegelap pun keje gak ker?
    mintak la syif pg..
    ckp la ptg nk blk kmpg..
    hahahhaaa..

    kul bape yeh nk mai?hurmmmm

    ReplyDelete
  3. Wei, yg penting, datang!!!!!!!!!!!!!!
    Beli la lilin manyak2!!!!! X kesah, bole beromentika de amour~ Hahaha~

    ReplyDelete