Tuesday, March 17, 2009

BERITA TERGEMPAR!!!!!!!!!!!!!

Aku ada satu berita yg kurang baik untuk disebarkan kepada manusia2 ex-5sc1 2008. Ada seorg makhluk Allah yg suka sgt merosakkan gambar. Aku x tahu la korg perasan ke x, tp byk juga la gambar yg cun terus jd rosak disbbkan seorg hamba Allah ni. Sebagai bukti, aku sertakan sekali gambar2 yg telah dirosakkannya. Sesungguhnya, tiada benda boleh melawan bukti ini dan terjamin 100% kesasihannya.

aku rasa korg tau SIAPA yg rosakkan gambar ini kan?


say anybody..recognize this hand?


klo x jelas, click la pic ni ntk besarkan.
pahtu mmg MAX clear r pe yg dak tuh buat..


Urghh...dah x tau nk komen apa lagi..
KORG LEH NMPK LA..TERANG DAN JELAS LAGI


so, I believe, korg sudah tahu siapa hamba Allah tu kan? for this upcoming party, aku nasihatkan korang..be EXTRA careful masa nak amik gambar tu yer. Aku harap korg boleh amik gambar bebyk supaya pada masa depan, bleh la kenangkan semula masa2 yg manis tu, pahtu bleh la tunjuk gambar2 tu kat suami ke isteri ke anak ke cucu ke masa2 kegemilangan kita kan?.



lastly, aku tinggalkan kowg gambar comel cikgu rahamah masa tgh makan..

ahaha..sedap sgt ke makanan tu..siap tutup mata tu..



.the end.


to perosak gambar aka semah: AKU GURAU JEK..KO JGN TOUCHING YEH..LALALALA

3 comments:

  1. oi...
    pic no3 tu jgn la di kuarkan!!!! Buleh memecah-belahkan perpaduan rakyat!!!!!

    ReplyDelete
  2. hahahahahaaaaaaaaa....
    siot ko pi edit...
    sakai la!!!!!!!

    ReplyDelete