Thursday, March 05, 2009

Aktiviti kami ketika menganggur..

Part-1

Time kitorg xde keje (aku & Fiesah), nilah 'keje' kitorg.. Mencapub kat skolah! Muahaha~ Aku da tepek gambo2 ni sume kat blog aku, tp demi memenuhi hasrat Fiesah.., aku tepek kat blog kelas..Janji rock ar!


:devilishgrin:

Aku ni menyibuk jadi bodyguard si Fiesah..
dok ikut dia je train netball..Aku jadi pemerhati bebas je. iHIksss~jelir

K, enjoy the pics!!!

::time tournament::



Meru vs mane ntah..


Pn Dulijah & Pn Aula...
Antara coach netball.Sorg lagi Pn Khaty.


Player meru..


Coach mencari ilham~
=p


Coach menggediks dgn penyibuk..Hehe~



Sile jgn jelez, aku drive van keramat ckg Maswi!!!! =p


Aini & Fiesah..
Seblah tu, player MGS, x-smk Meru nye player.Paham??


Macam tgk wayang oh!


Ni dak MGS sumenye..
Under 18 & 15. Ni time diorg warm-up!


Taun ni netballerz lawan kat SMK(P) Raja Zarina..
Pasukan SMK Meru x dpt mara ke peringkat akhir...Sob,sob,sob..Sedey oh. Tmpt ke bape pon aku xtau...Yg pnting Johan disapu licin oleh MGS. Naib Johan plak SMK(P) Kapar. Dalam kedua-dua kategori.

K, smbung lg nnti erk..

p/s: Fiesah, apa lagi erk aktiviti kiter??? Aku luper la..Huhuhhu~


Written by;
iKHMAR
da sharp shooter =p

Tarikh: 5/3/2009

3 comments:

  1. surprise party?

    ReplyDelete
  2. la..lampi tol
    hahahahaaa....

    msk kan la aktiviti surprise party yg kite wat aritu..

    ReplyDelete