Wednesday, March 18, 2009

Dr. Qillz have some citerz here!!


Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh!!!


First of all,aku nk gelak bebyk dulu.

Ngahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah..(bape banyak daa..)



aku nk citer cket..

mle2,aku sudah pun dikonpomkn bahawa aku akn further studies kt KOLEJ MATRIKULASI MELAKA..actually,aku tlh pun ditawarkan mendaftar di UIA dlm bidang perubatan coz kwn pak cik aku tuh one of the pentadbir kt kementerian pelajaran..malangnya ,aku xberapa nk yakin dgn loghat bahasa arab aku yang agak HampeH tuh..so,aku tlh sebulat suara menerima matriks di melaka..well, aku akn mndaftar bln julai nanti..aku harap korang pun berpikir dgn waras di mana arah tuju korang..


Second,

esok..tepat jam 7 pagi aku akn bertolak ke stadium malawati,shah alam..ini kerana..seperti yg korang sedia maklum..aku telah dipaksa dengan rela untu k Program Latihan Khidmat Negara di Terkok..Sg.Siput,Perak..aku harap Bong pun dah ready for the new challenge in the life..smoga bejumpa ngn bopren baru ek Bong!!


Third,

aku telah pun membuka satu blog sendiri..(my own blog)..di alamat http://funacheclinic.blogspot.com/.. eventhough,it still kosong..aku just bgtaw klo korang saje nk melawat aku ni..ngahahahahah..maybe aku akn menyelitkn beberapa wasiat kt sna..itupon after aku balik plkn nanti(8jun)..
so,dgn merendah dirinya..aku mintak maaf dari ujung rambut dri ujung kaki..halalkn segala makan minum aku..sesape yg rasa aku ada byk dosa dgn dia..aku mintak lupe ar..andai kate umur aku xpanjang,jgn la korang pinggirkn segala kenangan aku..n aku mintak maap sgt2 coz xdpt n xpenah dtg jamuan yag korang anjurkan..bukan sengaja tp aku tpaksa..sorry.sesangat!!
N..Fiesah..hari nie ur 18 birthday..so,happy birthday!!
k..
slm syg untuk semua..
Dr Qillz
Senior Thoracic Section at Hospital Gwanghee.
Ngahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahah

2 comments:

  1. EHHHHHHHH..
    tawaran ke matrik dah kuar ker???

    hahah..ak halalkan sumer babe..lalala
    yer,,selamat menempuhi dunia plkn..
    semoga dpt la sugar daddy yg ko idam2 kan..


    yes!! to hafisah..
    OTANJOUBI OMEDATOU~~~~
    (hepi besday la tuh)

    ReplyDelete
  2. Oh Qillz!!!
    aku pon minx maap gak kat ko.. semoga success selalu! n jgn luper pas kat aku 1 sugar daddy! Hehehe..

    Take care yah!

    ReplyDelete