Friday, March 06, 2009

PERHATIAN!!!!!!!!! update1

Ni soklan terakhir...

Cepat tentukan tarikh jamuan!
Antara 12-18hb Mac nih!!!

Insya Allah buat kat rumah amir aiman.. Kalau nk kat tempat lain, sila bagitau!

Antara menunye...

*BBQ;
1) Ayam
2) Daging
3) Sosej, fishball..
4) kentang
5) Korang makan kerang ke?? Hikhikhik..
tak setuju??? Sila BAGITAHU!!

* Sate
1) Ayam @ daging??
2) Nasi himpit..
3) kuah kacang.
4) Timun segala tu...
>nak yg dah siap @ kita bakar sampai rentung sendiri???


*Pencuci mulut.
1) Buah-buahan tempatan..
2)Agar-agar





*Menu lain..
- Spaghetti bolognese


* Air..
- Panas & sejuk. Perisa apa2 je lah! Manyak songeh plak...



:: Nak menu lain??? Nak kat tempat lain?? Sila bagi cadangan yang MUNASABAH! Segala mak nenek cadangan yg mengarut tidak akan dilayan.. Bohsan dgn makanan tersebut? Sila bagi menu yg lain...Kalo molot tu sibuk kata tak nak, tp hampeh x suggest apa2, memang mintak ditampo oleh aku..Wahaha.::


+aku suggest buat steambot.. Anyone agree???? Huhuhu~

Segala cadangan boleh terus disalurkan kepada Hafisah!
p/s: disebabkan aku yg buat entry, aku yg berkuasa di sini... Muahaha~:devilishgrin:

% % %

-Aqilah gtau bahawasanya dia hanya buleh dtg ke jamuan sekiranya jamuan tersebuat diadakan pada 12 @ 13 @ 16 @ 17 Mac sahaje... So?? Yg laen camno plak???

2 comments:

  1. ark..major YABAI!!!!!!!
    kita buat after SPM?????????????????
    ark..lupe..dak plkn blk 11HB..

    rumah amir kat ner?xtaw jln..

    ReplyDelete
  2. amnie..
    ko tnya pisah. aku pon xpnah g umah beliau~ =p

    ReplyDelete