Friday, May 29, 2009

YOO!!! HELLOO SUMEE!!! ^^

Assalamualaikum n slamat sejahtera saya ucapkan... ceh hehehe xde la... pekabo korang sume??

ni aku azeren, the only SMK Meru's child in Matrik Perak... kuikui

ok la.. aku tgk sume org cam best je cite pengalaman masing2.. ni yg buat aku nak join gak ni.. hehehhe...

let me start it yeh!

cam biasa la, firstly pasal mg orientasi.. perghh! memula memang penat tapi makin nak abis makin best gile plak! heheheh biase la gak, menari poco2, buat taichi sume.. ntah pape la.. tapi best gile r!
hehheehhehe XD

ntuk mg kuliah lak.. biasa la blaja laju.. tapi alhamdulillah aku leh catch up... amin!!

kepada yg men sofbol, aku kat sini jadi setiausaha kelab SOFBOL!! yeh best gile! pastu aku dah kamcing dah dengan coach nye.. untung aku kuikuikui!! jgn risau korang, aku akan meneruskan legasi sofbol SMK Meru ke srata tempat yg aku pergi!! OH YEH!!

lagi satu, aku ada apply ntuk jadi AJK JPP (Jawatan Kuasa Perwakilan Pelajar) pergh pilihanraya bulan depan! seram siowt! tapi best ma... ala2 student council cam kat manga jepun tu.. heheheheheh..

alamak bateri laptop aku nak abih la... nanti aku on lagi n cite sterusnya.. kuikuikui XD ni cite ringkas je.. nanti aku elaborate lebih agi...

wah rindu aku kat korang!!! ingat eh, tahun 2013 kite waT SCHOOL reunion tau! heheheh dgr tu iylia n hafisah! korang jgn lupe tau! k adioz!!

by the way, luv pn hazlina...! miss sensei!! huhuhuhuh T_T

2 comments:

  1. Yeah...
    Chaiyo2 Azeren!!
    Softball rulez!!!

    ReplyDelete
  2. awat nk taun 2013??

    wallamak...MPP tuh..
    dak asasi x leh agy la...
    syarat nk jdi MPP kene blaja at least setahun kat uitm..then, pointer kene at least 3.00 ke 3.50..ak pon lupe..tp MPP nih dak pandai la senang citer..

    ReplyDelete