Saturday, May 30, 2009

winduuu

winduuuuu...

winddduuuuuuuuu.....

winddduuuuuuuuuuuu.....

winnnddduuuuuuuuu.....

windu serindu2nya....
kat saper????
kat korang yang bace and setia kat blog ni...
kat pn hazlina..
tooo amening...misz uu..
too semah...musz u...
tooo...sumernyerr...miszz u all..
kowang mesti tgh bahgia ngan idop baru kowg kan???
aku pown bahgia gak...tapi tak ar sebahgia dulu...
yang pasti aku akan bertambah gemok dok dalam utan ni..kihkih..
makan pagi,petang,siang,malam..
k..la...
chowww dlu..




daaaa....
love u'all...



yang ikhlas,
amatamira

3 comments:

  1. HOI laling kuh!!!

    semah gtaw ak ko tukar no...
    nkkkkkkkkkkkkkkkkkk...
    btw..ak pon tukar no baru gaks..
    tp x activate lagi la no tuh..
    hkahkahkahkaa

    ReplyDelete
  2. Cinabeng...
    Ko duk dlm hutan????
    Wakakaka. AKu igtkan si Bong yg tulis entry nih...Wahahah!

    ReplyDelete
  3. gambang ni memang ar tgh2 utan dol..
    tapi jangan men2...
    utan2 pun internet wireless seyh!!!
    jgn jelez...
    amening kuuuuu...
    mane de tuka no..juz nak tambah koleksi ade ar..coz aku tak bawak no celcom aku..kat cni sume orang gune celcom
    orang2 terpilih jew guna maxis..kihkih

    ReplyDelete