Sunday, May 03, 2009

aku sedih........

huhuhu...
aku sedih???...

actually.....
aku bru je blik dari dgr motivasi...
motivasi drpd NIK NUR MADIHAH...
korng knal???
ala........student yg dpt 20A tu...
ak sangat kagum n respek die...
care die ckp je dh menunjukan die soeorng yg cemerlang...
gler soft spoken...pas2 bnyk hadith2 dan ayat suci al-Quran...
b4 nie,memg rmi student cemerlang...
tp...beliau sgt berbeza..cukup matang...
kekadng ak x sedar pn bahawe kte sebenanye SEBAYE...
huhuhu...


antara kate2 yg sering beliau ungkapkan...
'orang yg berjaye adalah orang yg bertaqwa'...
tgk personaliti die pn kte dah tau...
btw...kalo nk cter sume memg pnjng...
tp...........
kalo korng teringin nk tau kisah hidupnya...
aku ad beli buku pasal catatan hati NIK NUR MADIHAH...
so,kalo nk bace...cntct je ak...nanti ak bg pnjm...
huhuhuhuhu...


ak sedih???
memg aku sdih bile dgr cerite die...
tp...x la sedih cam dak2 yg nangis2 tu bagai...
ala....mcm biase....
die suh tutup mate then pikir pasal mak ayah...
then........bla...bla...bla..........
hahahaha...


akhir skali...beliau ade sebut...
'orang-orang miskin itu disayangi Allah dan Rasulullah S.A.W...
janganlah anda mengalah wahai teman!!!
kemiskinan bukanlah satu halangan mengucup kejayaan dunia akhirat'...

*aku dpt bersalaman ngan student terbaik spm 2008 peringkat kebangsaan...
hahaha.....gler x sangke weyh!!!

fiesah_sedih

11 comments:

  1. woah!!
    betul dow apa dia kata tu..

    tahniah la fiesah..

    aku harap kau da sedar dah..

    kikiki

    ReplyDelete
  2. nak weh buku tuh..
    mukan nak terus..
    nak pinjam jek..

    hahahaha..
    bwak time buat kek yeh?
    leh laa~~

    ReplyDelete
  3. wehh bila kau nak wt kek wehh??
    nk itot!!

    ReplyDelete
  4. wei apeng...
    aku dh sedar lame la wei...
    hahaha...


    am...
    nanti ak bawak...

    ReplyDelete
  5. weh..apeng..

    kan ak dah ajak arituh..
    jum la..
    umah ak..
    ari slasa nih..

    ReplyDelete
  6. am, ko x ajk ak pn.. nk k wat kek x cnfrm pn dgn aku.. sdey tol la..

    btl kte best student tuh..
    kemiskinan membuatkn kite lg semangat nyk berjaya.
    kdg2 kemewahan dunia melalaikan.
    insaflah..

    ReplyDelete
  7. wei azwa...
    am dh tny aku...
    die kate ko dh tau lum...
    ak kate ko dh tau..
    kan ak dh g tau ari2...
    ak x smpat nk konpemkan je ngan ko...

    ReplyDelete
  8. ak ketuk gak kan si azwa nih..

    ko baca x entry ak bwh nih..
    sudah ku sebot nama mu~~

    ReplyDelete
  9. =(
    slase aku kje la wehh..

    apsal la korg xwt hari aku cuti yakni hari ini isnin 4 mei..
    ish.

    ReplyDelete
  10. owh..today ka?

    hahhaa..
    sowi weh..
    nak wat cane..xde rezeki..

    xpon..ko ponteng jek keje tuh..
    hahah

    ReplyDelete
  11. adush..
    haha..

    weh pagi ke ptgg wehh??

    ReplyDelete