Saturday, May 09, 2009

Cekgu garang giler babas...

Hahaha..
saje nk jaja gambar Hafisah jadi cekgu...

Giler garang woo Hafisah ni time mengajar...
Takot aku!!!

Tapi walaupon dia garang,
anak2 murid sayang dia...Hikhikhik.

Betol ke garang ni???:argh:

Aku mcm biasalah...
Tak de garang ponnnnn.

Aku takot kalo aku garang2,
budak2nye fobia dan teros trauma utk kembali ke pusat tuisyen berkenaan...

Aku kan lemah lembot lagi penyabar giler babas org nye...
*sile muntah hijau sume....:please:


Written by;
iKHMAR
da sharp shooter =p

2 comments:

  1. g-garang ke tuh?
    cam saket sembelit jek ak tgk..

    hakhakhakhakhak..

    *gets bricked*
    ades~

    btw, tgk tajok entry..ingat kan cikgu hazlina yg garang..haha

    ReplyDelete
  2. woi ikhmar!!!
    gler cun gmbo aku yg ko letak tu...
    hahahahaha...
    nk kene nie...

    btw...
    gambo tu bkn time ak mara la...
    ikmar saje je ambk TANPA SEBAB!!!
    huhuhu~~~

    ReplyDelete