Tuesday, December 30, 2008

Pengumuman...

Salam...

Pengumuman ini ditujukan kepada rakan2 & pengunjung2 blog ini.
Seperti yg sedia maklum, blogspot mempunyai masalah2 teknikal yg aku sendiri x paham,...
(aku bukannye terer iT ni pon~ huhuhu).

Antara masalah yg terkini ialah,
ada blog2 peribadi (*blogspot) yg ter 'remove' @ hilang secara tiba2...
(sori la wei, aku pon x gheti nk terangkan camne...sbb tu aku x sesuai jadi cikgu!!!)

Oleh itu, aku telah back-up kan blog aku dan blog kelas nih ke 'wordpress'..(hehehe)

so kalau korang pegi kat 5sc1bloodybrilliant.blogspot.com dan tiba2 x keluar @ kene remove, jgn segan2 utk ke link wordpress nye ye...

anda2 semua boleh melawat back-up blog kelas ni kat:
5sc1bloodybrilliant.wordpress.com

tetapi.,
buat sementara waktu, blog kelas ni menumpang pada wordpress yg bertuankan aku, iKHMAR the sharp shooter nih..(ahakssss!!).

Dalam masa pengangguran aku ini juge,
akan ku usahakan ape yg patut utk menyelamatkan blog aku & semestinya blog kelas tersayang kita ni daripada lenyap di telan ape ke bende ntah kat internet nih!

Kalo hilang jugak, xtau la aku nk kata ape~

Kalo korang tu ada bende2 nk advance kan blog kiter nih, jgn segan2 utk buat ye!!!

salam aku-yg-x-keje,
iKHMAR =p

2 comments: