Thursday, January 01, 2009

hm...
ai syume....
pew tu..??
lalala...butterfLiEszzz....


hak3...
al0 sume..hm..
aku xtwu nk ltak ape kat bl0g klas nih...

s0, aku ltak je r gmb0w2 nih...
knangan taim kat petR0sains...

huhuhu...




wat pengetahuan k0rang sume,
kami2 sume tgh mnganggur skang nih...
tp inc0me tetap ade...

makl0mlah~ parentz kami supp0rt...
huhuhuu.. ;p
umm~


hek3...
nih psl aku..iykA...
hm...aku mish nk pakai bj sk0la...
5 aibulan dak2 da stat sk0la...
aku lak..g sk0la gak...tp mukan utk blaj0...
juz utk jd pengant0r pegi n balik sk0la...huhuhu..
kat uma lak jd babysitter...waduh~ ;p
hm, sesape yg c0ntact cikgu2 kite,
kem slm wat meke dr kami ek...^^
k, aku rs cuk0p wat mase nih...
k, taa sume...
take care...
assalamu'alaikum w.b.t.....
p0sted by: iyka....aDk~ ^^

3 comments:

  1. yeay!!
    bgos2...tulis la bebanyak lagi!

    ReplyDelete
  2. aku pun rindu zaman ayuh kembali ke sekolah deyh...
    sayu je tgok bila lalu dpn skola tu..

    ReplyDelete