Sunday, August 02, 2009

Penat weh kuar meronggeng!!!

hye sahabatku sumer yg sudi membaca..
hahaha..
slmt dtg to my world..
hari nie anda akan dihiburkn dgn tiger show ala malaysia...
plus++++ kt kelab dangdut..
hey!!!pe yg aku merepek nih!!!!!
ok2..kembali kpd headline kite..
destinasi seterusnya........ceritera hidupku pada 2 ogos 2009....

pagi2 lagi..aku da bangun..
6.30 pg..alarmku bbunyi..kringgggggggggg!!!!
menandakan aku kna bangun...
aku pon tpisat2 bsila di atas katil...GELAP!!
lantas,aku memetik suis tepi katil..klik..bilik pon terang..hahahaha.....
pastu,aku kejot roomate aku si gee..
dye xbangun2..ko traffic light merah ke?
sukati ko lah..
pastu,aku call husben aku..swoh dye bgn..solat..sweetnyer aku!!!hahaha..
aku pon memakai slipper n mnapak ke bilik air..ambil wuduk...
balik bilik aku solat.....sumer2 la....
tu pon nk citer..kite fast forward kn citer aku nih..hahaha..


actally,aku g meronggeng KL rini..
start pkul 8.30 di cafe kolej 12....
aku,roomate(gee),aiman n shaer..
kami pegi midvaley pkul 9 pg..hahaha..smgt!!
ni sumer shaer punyer keje...
kitowg amek bas...sesampai je di mid..kami melencong ke The Gardens..
cucimata....ngeeee...
pastu masuk mid..jalan2...makan2..shopping..almaklumlah..biasiswa baru masuk akaun smlm!!!
pastu kami naik ke gsc..beli ticket..movie?hm...ghost of past girlfriend story..hahaha..sejuk weh kt dlm tuh..aku pakai sweater pon sejuk..
hmm..sepatutner aku duk ngn gee..bleh r aku pegang tgn dye..
tp masalahnyer..aku duk ngn shaer coz kitowg buat double date..
so,aku pon duduk diam2 menahan kesejukan...
huh..
abis je wyg..kitowg pegi mcD..lunch..boley plak..si husben aku ni buat lwk ngn akak mcD tuh..
dye g order.." miss,burger ramly 1..sos cili lebih..".hahahahahahaha..kitowg 4 owg da tbahak2 da kt mcD tuh..
da la akak tuh tyg mke plik....
kurang hajaq tol la...:p

smpi kul bpe aku kt mid..pastu amek ktm plak g kL sentral..transit amek lrt g klcc...
actually teman kn si aiman jew g pc fare..tp kitowg bpecah la..
penat weh..kt klcc mmg xde toilet byk ke?
letih aku!!!
aku merayau cawik..da jmpe bley berjuta2 tgh queue masuk kencing..adesy!!!
last2 aku bla..
pergi beli roti kt Rotiboy Bakeshoppe..
hmm..aku nk beli da shirts kt padini..igtkn nk beli baju sama r 4 owg..tp ramai gler!!!kn sale..last2 aku pulang..
smpi2 lrt uni jew..aku amek teksi n pulang...smpi kolej..aku check in...letak barang n ttido smpi la ni...hahaha....kodok solat weh...telajak maghrib tuh....astaghfirullah hal azim..
kill,kill.....
da la weh..
aku nk study cket..
aku sajew je nk merepek kt blog nih..nk baca..baca..xnk baca suda..
almaklumlah..TIDAK BERMANFAAT la katakan....




sekian,tq..
dr x-classmatemu..

kill Sengal de Murder...

No comments:

Post a Comment