Monday, August 03, 2009

KMPh, Gambang DITUTUP ag..!

huhuu..
salam sume..
aku ni..iyka...
hm..sbnrnye cuti kt0wg 2 mggu je..tp skang dlanjutkan ag smggu...
ad0yai..hm..nk twu nape? s0hih ni drpd sumber yg ley dp'cayai..hehe..

>>cetita sebenarnya ialah ada student PDT yang baru balik dari KAKOM demam, beberapa hari tidak baik, kemudian demam itu menjangkiti kawan-kawannya yang lain, sehinggala pada hari Khamis yang lalu seramai 160 orang pelajar PDT demam setelah disaring oleh pihak hospital. pelajar-pelajar ini belum dikatakan mendapat virus H1N1 cuma disyaki sahaja. Sample pelajar-pelajar ini telah diambil dan keputusan hanya boleh diperolehi 6 hari lagi..so tidak bolehla kita katakan ada warga KMPh kena H1N1, so sekarang ni KMPh tutup sebagai langkah berjaga-jaga dan proses-proses membersihkan KMPh akan dijalankan dalam masa penutupan ini..

huhuu..tu la cter nye....hm..
aku risau sbn0nye ni...cuti lame sgt..tk0t t balik sane, da blur..makl0m la, aku ni x segenius mne..hm..kat uma p0n, agak study nk susah..asal bukk bku, nant0k..huhuu..
hm..sape rjin, tg0k r ni..
aku t'jmpe web ni..hehe...



k la..aku kat uma skang ni..sape yg agak2 rjin, dtg r uma aku..ley t0l0n aku ciapkn h0mew0rk skali..hehe.. =D
k, salam...

**kpd ckgu2..ckgu Hazlina t'utamanya..
insyaALLAH sblm sy blk KMPh, sy akan dtg sk0la..tingin nk jmpe ckgu..
windu~
hm..
k, daa...

p0sted by:
~iyka_aDk~
03/08/09
1.30 pm..

No comments:

Post a Comment