Wednesday, July 15, 2009

yeeeeehuhuuuuuu!!!!!balik kampung!

arini exam abis!!!
legeeee ckit...
huhuuhu....
yang paling penting...
sabtu ni..pade pukul 5.30 petang..
aku akan berangkat pulang ke kampung halamanku....
rindu glerr kat bilik aku....da 2 bulan die diduakan..
hahaha....tak sabar ni...
series aku cakap..aku memang tak pk laen selain dari balik umah....
beg pun da tersiap sedia...
walaupun sampai sabtu ni still ade lacture n tutorial claz...
tapi aku tetap nak pk umah aku...
rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuu...............
sape2 yang nak balik meru gak minggu depan...
msg2 la aku ek...
hheeheee..
haaaaaaa...
aku ade BERITA PENTING ni...
aku punye sim kad maxis da larikan diri...
sehingga tak dapat aku mengesannyee...
sooo....ter paksela aku gune no celcom yang tak bape nak lawa no nye tu...
bukan taknak beli sim kad maxis yang baruu..tapi aku nak beli kat meruu...
coz kat cnie no tak bez...no pantai timur jer sume...aper claz!!
opsss!hheheh.....
haaa...klau korang nak contact aku....ni no nye...
0148131204
jgn risau..aku still ade no korang..
hhhaaaaaa....
tak sabar nyerrr nak balik umahh....
ni ke perasaan orang kat asrama???
alamaklumlah...
1st experience stay kat asmara...
aku tak de keje ni...
ade pun assignment sc infomatikk...assume tak de jela...ngeh3333





amatamira
KMPh 09

No comments:

Post a Comment