Friday, July 10, 2009

Aku punye turn plak..

Memandangkan aku first batch di UiTM Negeri Sembilan cawangan Beting ni.. So peralatan kami adalah baru.

Konsep kampus Negeri Sembilan adalah kampus di dalam hutan.. Kitorg di tempatkan di kediaman ala2 apartment. Satu rumah ada 3 bilik. Setiap bilik ade 2 org.. So setiap apartment boleh menempat 6 org dalam satu2 masa...

View dari tingkap ruang tamu unit (rumah) aku..
Rasa2 ade pak belang x??? Huhuhu.


Ni plak pintu masuk unit..
Siap ade singki. Yg ade tingkap tu kawasan menjemur pakaian.

Ni bilik aku..
Yg cadar kaler hijau tu katil aku.

Space aku..
Ihikssss, ni blom betol2 kemas ni.. Huhuhu.

Meja study katenye...
Tapi dah mcm meja pantri je aku nengok!
Hahaha. Siap biskot dgn mug lagi ade..


Ni Aini Maznah.. Hosmet aku.
Budak MRSM Gemenceh. Kawan Syafiq Hamidi.

Ni view dari bilik kuliah berapa ntah.. Manyak sgt bilik kuliah, aku tak hengat ponnn. Bangunan nun yg jauh tu lah kolej kediaman kitorg.

Bangunan yg aku snap ni plak bangunan pentadbiran.. Depan blok kuliah.

Ni salah satu bilik kuliah kecik..

Ni lah kolej kediaman aku.
Kolej Sri Menanti 1.

Sekian...
Ngantuk dah....

:antok:

By,
iKHMAR
da sharp shooter =p

No comments:

Post a Comment