Thursday, June 25, 2009

Keni Rojesssss

Hari ni hari last meronggeng kot utk kami bertiga...(Fiesah, Azwa & aku, ikhmar).

Mula2 pegi Jusco Bkt Raja, then ke Carre4 Batu Belah.. Last sekali, Tesco. Cari barang keperluan hidup kat asrama kelak. Uhuhuhu...

Ok, nk citer mkn keni rojes je. Aku tau, batak namanye ni..Hehehe. Sebenornye nk tekan kan bahawasanya kami meronggeng sama2~ Lalalala..

Spaghetti pilihan ku...


Azwa keriangan.. Wakakak!

Pergh~
Hafisah conquer sume makanan!! Aiyok~
Aku tau aku tipu... Haha

Ape pandang2??
Nak pelempang???
-Hafisah kate...

Hahhaaaaaa..
Ampun, Fiesah.
Saje bergurau senda di kala aku ngantukssss ketika ini....

:antok:
written by;
iKHMAR
da sharp shooter =p

3 comments:

  1. aku sepak ko laju2 ko tau la..hahahaha..

    ReplyDelete
  2. Hahaha...
    Adeh, saket la ko sepak... =p

    ReplyDelete
  3. hari ini itu bila?
    wallamak....
    kuar x ajak ak..
    pegi jj tuh..
    bape km jek nk smpai uitm tuh..
    amik la akuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

    TT_TT

    ReplyDelete