Sunday, June 14, 2009

aku jmpe xCLASSmate 6 angsana

Qorunk....
hehe..actually,aku usha Zulhelmi..ketua kelas 6 abu bakar kt cni.
coz emar ckp.mak helmi gtaw..dye kt asasi um..
aku usha pnyer usha..xjmpe orgnyer..but nama dye dlm list asasi fizikal..aku jmpe pon dlm attandance slip..
nk dijadikan cerite..
after 3days aku usha si helmi nih..aku ngh borak ngn sorg mamat Langkawi nih..tibe2 de sorg lagy mamat kt depan tgh sign attandance.aku tercakap kuat.."Cam kenal jew mamat nih!!"..pastu,Zarip(bdak langkawi tuh)ckp.."ouh..tu dak meru gk.."aku ckp"ha???meru???jap3..namanye rahman eyh?"..zarip bls:"a-ah...ko knal le?? "pehal lak aku xkenal!!former classmate aku kowt!!"..haha..rahman ngn aku pon bebalas pandangan (ceh..)seyes..dye excited gle nk cm aku..dye dtg dekat..then,dye ckp.."Aqilah kn?????"..hahaha.."yup..its me.."so..bmula lah pkenalan smula kami...Ngeee..Abdul Rahman B. Sidek..Former student 6 Angsana SKSB 2003..lpe nk bgtaw..bdak2 meru sumer satu course ngn aku..Aku,Rahman,Zarith Sofia n Helmi..

3 comments:

  1. Rahman yg gulap tu yeh?? hahaha~

    ReplyDelete
  2. ye r...g tbakar kulit tuh..skunk sylo...

    ReplyDelete
  3. Wah~
    hahaha...Konpem dia x igt aku yg low profile nih!! Huhuhuu~

    ReplyDelete