Tuesday, October 14, 2008

Sambung raya lagi..


Lokasi: Masih di rumah Fiesah



Memot & Fadz




Erk..

FadLi & Hafiz (5sc2)

Para pembaca...jgn pikir lain ye~ Walaupun diorg ber2 ni ngekngok, mereka masih bermoral!!

Wakaka



Huda, Ayu & Fiqah
Masing2 dah berpunya ke???

Azwa:
"saya suka tembikai! Hari2 saya makan tembikai.."

Fadz:
"jgn kacau saya, saya sangat haus ok!"

Fiesah sabar meladeni karenah tetamu...

~paling byk karenah yg baju warna biru cair itu~

~Separuh dari jejaka 5sc1~

dari kiri; Z, Faris, iYLia, Wak




Fiesah, iKHmar & Amatamira

(aku da kata..pic aku musti ada! =p)

Tak kuasa nak melayan si mata kuyu ni..wakaka!


Ustaz Faris..,x elok mkn berdiri ok! Hehehe..


Azeren & Ayu
cun meletop-letop!!


Masing2 dah nak berambus balik dari umah Fiesah..
~Sebahagian rakyat 5sc1~

Mesti ada motor cuMeL warna hijau ni..
Sangat cute biler 2 org mamat ni menunggangnye!

ni anak sape ni???

kata nak balik...tp x balik2! Wakaka.


Terima kasih daun keladi..

Kalau ada Open House, bole jemput kami lagi...
Hehehe!!

by; iKHMAR da sharp shooter =p

No comments:

Post a Comment