Saturday, October 11, 2008

Raya bersama budk Bio @ BioL???

Skuad pacuan dua roda perempuan..Fuhhh, bergaya sakan dengan jentera masing2!






Ni kat rumah cikgu Zahiah yg telah menghidang makanan yg lazat hingga menjilat ibu jari kaki...! Ahaksss, wak memalu nk makan..yg membongkok tu, memang x tau malu!!





Jemput makan....Ish, korg ni ada jemput aku mkn ke??? Huhuhu..



Ni budk x senonoh (Fadli yg brbaju merah)...ada ke tgk tv mcm ni??

Ni ape ke hal nye wak sopan je dlm pic aku ni??? Cover macho ke..?




Hish, dasar melantak!
Tak pandang kanan kiri pulak tu...Kekehkeh.


Lepas makan, makan lagik....




Huh, iYLia memalu siput sedut plak!!



Kenyang giler kebabeng melayan nafsu mkn kat rumah ckg Maziyah..



Ank dare sape nih??? sila bawa balik krn telah menghabiskan beras warga Malaysia!!


QiLLz & iKHMAR
(huh, gambo aku harus ada...krn aku lah yg rajen membuang sawang kat blog ini~ trima kasih..)


To be continued...


by;
iKHMAR
da sharp shooter =p

3 comments:

  1. eiii...asal letak muker buwok aku????!!!!!!!!!!!!!!!!111

    ReplyDelete
  2. eiii...asal letak muker buwok aku????!!!!!!!!!!!!!!!!111

    ReplyDelete
  3. amnie memang buwok!!!!!!!! wakakaka

    ReplyDelete