Friday, February 26, 2010

Asasian's Golden Night-PASUM..

Assalamualaikum w.b.t..

To cg Hazlina..sedih gler..ble lgi kn dpt jmpe..
sy pon da ta balik meru da..klo degree nnti dpt kt KL o Shah Alam br la sy stay meru..huhu..
all the best yar!! GANBATE!!

ohh ya..dgr cter Asasi Shah Alam da buat annual dinner kn..
syafiq midi dpt Mr. Beauty?? OMG~~~
huhu

aku pon ader dinner..
Pasum pnyer annual event..
aku ader la sumbatkn beberapa gmba yg korg nk tgk kanz..
tema aku Mak Datin bajet Single..kuakuakua..
nenek ngn ibu aku pnyer idea la nk swoh aku buat style mcm nih..
kononyerr pompuan mlayu terakhir..tetapi..Mak Datin salah masuk function aku buat..hahahahah.
ok2..
the details are like below yar..[ngee]

Event: Malam Emas Asasi 2009/2010
Location: Hotel Sunway Resort And Spa
Date: 20 February 2010
Theme: East Meets West


1 comment: